نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضور آحاد مسلمانان در این راهپیمایی بیانگر حمایت‌های همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین است.

 آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع راهپیمایان گفت: حضور آحاد مسلمانان در راهپیمایی روز قدس بیانگر حمایت‌های همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین است و به فضل الهی پایان عمر رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی نزدیک است.

 آیت الله دری نجف آبادی افزود: رژیم صهیونستی با حملات وحشیانه خود به سرزمین‌های اشغالی و کشتار مردم بی گناه فلسطین، همه اصول و قواعد انسانی و بین المللی را زیر پا گذاشته و در چنین شرایطی مسلمانان باید بیش از پیش از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند.

او اضافه کرد: ملت‌های مسلمان جهان باید با تمام ظرفیت‌های مالی، معنو، مجازی و با قلم‌های خود شجاعت کودکان، زنان و مردان فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی را به دنیا نشان دهند.

امام جمعه اراک اظهار کرد: فلسطین راهبرد ملی دنیای اسلام است و دفاع از آن در برابر صهیونیست‌ها وظیفه همه مسلمانان جهان است و تا زمانی که اسرائیل این غده سرطانی وجود دارد دنیای اسلام به آرامش نخواهد رسید.

او بیان کرد: ملت آگاه، بصیر و زمان شناس ایران اسلامی یکبار دیگر با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که دست از آرمان آزادی قدس شریف و نابودی اسرائیل بر نمی‌دارد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: آفرین بر این ملت زمان شناس و بیدار که در تمامی صحنه‌ها حضور دارند و امروز هم با حضور حماسی خود بار دیگر وفاداری خود را به امام راحل، مقام معظم رهبری و ملت مظلوم فلسطین نشان دادند.

او اضافه کرد: مردم ولایت‌مدار استان مرکزی نیز با حضور حداکثری خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر انزجار خود را نسبت به اسرائیل صهیونیست جنایتکار و حامیان آنان نشان دادند و با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.